Hallitus

Vasemmalta: Kari Karvinen, Pekka Sivonen, Martti Mehtälä, Pertti Kyttälä, Robert Ingman, Marjatta Virtanen, Tommi Uhari

Pertti Kyttälä, s. 1950, KTK

Hallituksen jäsen vuodesta 2005 ja puheenjohtaja vuodesta 2010. Hallituksen tarkastusvaliokunnan puheenjohtaja ja nimitysvaliokunnan jäsen. Toiminut aikaisemmin hallituksen varapuheenjohtajana. Nykyisin toimitusjohtajana Peranit Oy:ssä. Toiminut aiemmin mm. toimitusjohtajana Oy Radiolinja Ab:ssä (1999–2003), tietohallintojohtajana Helsingin Puhelin Oy:ssä (1997–1999), toimitusjohtajana Oy Samlink Ab:ssä (1994–1997), toimitus- ja varatoimitusjohtajana Sp-palvelu Oy:ssä (1991–1994). Tätä aiemmin toiminut eri tehtävissä SKOP:ssa (1985–1990) ja OKO:ssa (1973–1985). Toimii ASAN Security Technologies Oy:n hallituksen puheenjohtajana ja Ubisecure Solutions Oy:n hallituksen jäsenenä.

Martti Mehtälä, s. 1957, DI

Hallituksen jäsen vuodesta 2007 ja varapuheenjohtaja vuodesta 2010. Hallituksen palkitsemisvaliokunnan puheenjohtaja. Toimi 12 vuotta Microsoft Oy:n toimitusjohtajana kesäkuuhun 2007 asti. Aiemmin toiminut myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä Nokia Datassa, ICL Data Oy:ssä, Dava Oy:n toimitusjohtajana ja mm. Computervision Inc:n maajohtajana. Yli 25 vuoden kokemus tietotekniikan soveltamisesta, myynnistä ja markkinoinnista eri toimialoilla sekä laaja kokemus yhteistyöstä Suomen laajimman tietotekniikan kumppaniverkoston ja lukuisten ulkomaisten kumppaneiden kanssa. Luottamustehtävissä ollut mm. liikenneministeriön asettaman tietoturvallisuusasiain neuvottelukunnan jäsenenä sekä puolustustaloudellisen suunnittelukunnan jäsenenä.

Robert Ingman, s. 1961, DI, KTM

Hallituksen jäsen vuodesta 2010. Hallituksen nimitysvaliokunnan puheenjohtaja. Toimii nykyisin hallituksen jäsenenä Arla Ingman Oy Ab:ssä sekä päätoimisena hallituksen puheenjohtajana Ingman Group Oy Ab:ssä. Toiminut aikaisemmin toimitusjohtajana Arla Ingman Oy Ab:ssa (2007–2011) ja toimitusjohtajana Ingman Group Oy Ab:ssä ja Ingman Foods Oy Ab:ssä (1997–2006). Lisäksi Robert Ingman on sekä Etteplan Oyj:n ja Evli Pankki Oyj:n hallituksen jäsen.

Riippuvainen merkittävimmistä osakkeenomistajista.

Kari Karvinen, s. 1959, FM

Hallituksen jäsen vuodesta 1990. Hallituksen tarkastusvaliokunnan ja nimitysvaliokunnan jäsen. Digia Oyj:n edeltäjän SysOpen Oyj:n perustajaosakas. Hallituksen puheenjohtaja (2002–2005) ja varapuheenjohtaja (1999–2002, 2005–2007). Nykyisin toimii hallitusammattilaisena ja itsenäisenä sijoittajana. Toimitusjohtaja ja hallituksen puheenjohtaja Tuulenhenki Oy:ssä. Hallituksen jäsen NOMO Jeans Corporation Oy:ssä. Hallitusammattilaiset ry:n jäsen. FiBAN (Finnish Business Angels Network) – Suomen Yksityissijoittajat ry:n jäsen. Toiminut aiemmin SysOpen Oyj:n varatoimitusjohtajana (1990–1999), liiketoiminnan suunnittelujohtajana (1999–2000) ja päätoimisena hallituksen puheenjohtajana (2002–2004). Sitä ennen toiminut mm. Helsingin PC-Konsultit Oy:ssä toimitusjohtajana ja tuotepäällikkönä (1988–1990) sekä Sycon Oy:ssä useissa eri tietotekniikka-alan tehtävissä (1982–1988).

Pekka Sivonen, s. 1961, valtiotieteen yo

Hallituksen jäsen vuodesta 2005. Hallituksen palkitsemisvaliokunnan jäsen. Toiminut aikaisemmin Digia Oyj:n hallituksen päätoimisena puheenjohtajana (2005–2010). Digia Oy:n perustajaosakas, hallituksessa (1997–2005) ja hallituksen puheenjohtaja (2000–2005). Toiminut lisäksi Digia Oy:n toimitusjohtajana (1997–2000). Huoltovarmuuskeskuksen Tietotekniikkapoolin puheenjohtaja vuodesta 2007. Lisäksi BlueWhite Resorts Oy:n ja Comma Group Oy:n hallituksen puheenjohtaja. Hallitusammattilaiset ry:n jäsen Pekka Sivonen on ollut vuodesta 2005.

Riippuvainen yhtiöstä ja sen merkittävimmistä osakkeenomistajista.

Tommi Uhari, s. 1971, DI

Hallituksen jäsen vuodesta 2010. Hallituksen palkitsemisvaliokunnan jäsen. Toimii nykyisin hallituksen jäsenenä ja strategisena neuvonantajana useissa yhtiöissä. ST Microelectronicsin johtokunnassa (2006–2010). ST:n langattoman alan yhteisyritysten (ST-NXP Wireless, ST-Ericsson) johtotehtävissä (2008–2010). ST:n Wireless-yksikön johdossa (2006–2008). Nokian Wireless ja SW platforms -yksiköiden johtaja (1999–2006).

Marjatta Virtanen, s. 1950, KTM

Hallituksen jäsen vuodesta 2010. Hallituksen tarkastusvaliokunnan jäsen. Nykyisin toimitusjohtajana ja IR-konsulttina IRMA Advisors Oy:ssä. Toiminut pitkän viestintä- ja sijoittajasuhdeuransa aikana Finanssivalvonnassa pörssiyhtiöiden tiedonantovelvollisuuden markkinavalvojana (2006–2009), viestintäjohtajana Hartwallissa (1988–1993) ja Tamrossa (2001–2004) sekä sijoittajaviestintään erikoistuneena IR-konsulttina ja toimitusjohtajana mm. Viherjuuren Viestintätoimistossa (1994–2001) ja IRMA Advisors Oy:ssä (2004–2006). Hallitusammattilaiset ry:n jäsen vuodesta 2010.